REKLAMÁCIA TOVARU


Nezodpovedá výrobok zakúpený cez náš internetový obchod Vašim predstavám?
Máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodu počas zákonnej 14-dňovej lehoty od dátumu jeho prevzatia. Viac informácií nájdete TU!

Kompletní reklamační poriadok nájdete TU

Pokiaľ sa stane, že výroba je nefunkčná, zaistíme rýchlu orpavu, výmenu výrobku, poprípade Vám vrátime peniaze.

 


 

Ako môžem tovar zaslať alebo odovzdať na reklamáciu?

1. Odovzdanie cez pobočku Zásielkony - ZADARMO

Reklamovaný výrobok môžete k nám zaslať cez pobočku Zásielkovne (skontrolujte si prosím na internetových stránkach Zásielkovne, že vybraná pobočka umožňuje príjem balíčkov pre spätné zásielky)

  1. Vyplňte tento formulár
  2. Zásielku starostlivo zabaľte. Balíček musí spĺňať tieto parametre:
    Max. hmotnosť - 5 kg
    Max. rozmer jednej strany - 120 cm
    Max. súčet rozmerov všetkých troch strán - 150 cm (napr. 60 x 50 x 40 cm)
    Min. rozmery - 10 x 7 x 1 cm
    Na balíček napíšte "REKLAMÁCIA".
    Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy.
    Nezabudnite prosím pribaliť aj Reklamačný list.
    V prípade, že vraciate väčší balíček, využite iný spôsob vrátenia.
  3. Vyhľadajte vo svojom okolí pobočku Zásielkovne, ktorá umožňuje zaslať balíček späť.
    Obsluhe povedzte PIN kód 985 584 61 a vaše meno . Vyžiadajte si u obsluhy potvrdenie o odoslaní balíčka.
    Služba vrátenia a reklamácie cez výdajnú sieť Zásielkovňa je ZADARMO.

2. Vrátenie iným spôsobom (poštou, kuriérom)

Pokiaľ nemáte pobočku Zásielkovne po ruke alebo Váš balíček nespĺňa rozmery pre jeho zaslanie cez Zásielkovňu, môžete tovar vrátiť poštou alebo kuriérom. V takom prípade postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte tento formulár
  2. Zásielku starostlivo zabaľte. Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy. Nezabudnite prosím pribaliť Reklamačný list.
  3. Zásielku odošlite na adresu: Propom, sro, Hraniční 69, 370 06 Č. Budějovice.

 


 

Ako postupovať, keď je prijatý tovar poškodený?

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, bezodkladne nás informujte. Kontakty nájdete TU !

 


 

Ako postupovať, keď tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu?

Prosíme, informujte nás, kontakty nájdete TU . Prípadnú chybu ihneď napravíme.
Na darčeky, ktoré sú poskytované zadarmo, nie je možné uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa.
 

 

Lehota na vybavenie reklamácie

  • V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote .
  • V prípade, že s nami obchodujete na základe obchodného zákonníka, neexistuje tu zákonné určenie lehoty, avšak aj v tomto prípade sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.

Peniaze Vám vrátime bezhotovostne na Vami požadovaný bankový účet.

Náklady spojené s dopravou tovaru pri reklamácii vám budú uhradené pri splnení týchto podmienok:

  • reklamácia bude oprávnená (nebude sa jednať napr. o závadu spôsobenú mechanickým poškodením apod.),
  • na eshop@propom.cz zašlite žiadosť o preplatenie nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru,
  • doložíte výšku nákladov (sken účtenky za poštovné, prepravný list a pod.).
  • preplatiť možno iba náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru, tzn. náklady na poštovné.
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povoliť všetkoNepovoľovať cookies